15.12.10

Celoteh Bosan...aku boring wei!!

Nak tau tak? Aku teruja lah sangat nak sambut HUT pertama perkahwinan aku dgn hubby..ops! maap..HUT tu Hari Ulang Tahun oke..dok kira hari jaa..bilaaa lah nak sampi 18 Dis ni! Bukan apa sangat pon..tunggu HADIAH je yang sebetoinya..heeeee..

Alaaah 1st time nak sambut kan...dah tentu la syok nak tambah angka berapa tahun dah berkahwin tu.. Maklom laa kan, Aku menikah pon di kala umo aku TUttttttttttt....tahun depan dah naik angka 30...ish! ngeri tau! Apa tak nya..tahun depan tu dah tak berapa hari ja lagi tinggal..uh!

Apapun, aku bahagia sangat dengan apa yang aku ada sekarang..dengan apa yang aku kecapi saat ni...walaupun aku KAWIN LAMBAT dari kawan2 yang laa ni depa dah beranak pinak 3, 4 orang dah..tapi berbaloi bagi aku..Apa yang berbaloi pulak?

dah nak cukup setahun dah nikah tapi perot aku sampai hari ni tak BOYOT lagi! BOYOT a.k.a PREGNANT oke..berbaloi ke kawin lambat tu?? Alamak! tak baik laa aku cakap camtu...maap manyak2 yew..

Macam kita semua tahu laa kan..jodoh, maut, pertemuan tu kan terletak pada kuasa ALLAH SWT...jodoh lambat ke cepat ke..takyah la kita risau..(aku seniri pon risau jugak dulu..heeeee) Tapi kita disuruh jugak untuk berusaha mencari jodoh...haa! supaya senang...senang apa?? Supaya senang kita cari ikut citarasa kita lah..adoiilaa..nak yang cantik ke..yang belemoih ke..yang chubby ke..yang k&k ke..haaa! nak tahu k&k tu apa??

Aku penah kena panggil dengan gelaran tu dolu2 tau..Kurus&Kering! hahaha..siot je sarjan iwan panggil aku k&k dulu! TAPI..walau camna pon kita suka kat SiDia tu..kalau takda jodoh dengan SiDia tak kawin jugak.

Macam kesah cinta silam aku dulu...bercinta bagai nak rak orang kata kan...dah bertunang pon. Kalau dah bertunang mesti la dah sampai tahap serius nak kawin kan..last! tak jadi! putus!...dalam hati terus takda cinta..mana pi tah cinta yang bagai nak rak tu... Bila dah putus! tak jadi! orang pon akan kata..Takda jodoh!!!! boleh terima ke ayat aku tu? heeeee...

psssssst; aku boring..sorang2 kat umah. Hubby keja...Uwaaa...waaa balik la cepat der (panggilan manja)

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D