17.12.10

Selamat Malam Sayang!

Heeeee...suspen ja kan...
jam sekarang ni 12:50 am oke..
dah lewat kan?? awat aku tak tidoq lagi ni??
esok kan keja...06:30 am aku dah kena kuaq umah oke!
sebab aku hari2 long distant..

Pagi~Kulim to Penang
Petang~ Penang to Kulim
paham dak?

Penang~tempat keja
Kulim~tempat tinggal
Paham dah kot noh?

So, Skrg ni aku tengah tunggu
hubby balik keja lorr..selagi dia tak sampai umah
aku takkan dapat tidoq
mata ni mmg tokleh nak pejam
kalau dia takda depan mata aku nih..

cita2 aku nak jadi isteri yang mithali
buleh ka lagu tu??
ikut suka aku laaa kan!

oke la..sblm masuk tidoq
jom nyanyi dulu lagu Faizal Tahir yang best gila ni
supaya tidoq kita lena jaa sepanjang malam...
Daaa...nanite!


~Selamat Malam Sayang~
Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku

Lirik  Selamat Malam -  Faizal Tahir

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D