26.12.10

♥ Urm... rasa tak best jer! ♥

Salam 1 Malaysia.
Wah..1st time tu bagi salam 1 malaysia!
Betol!..tak penah sebut pon sebelum ni tau.

Nak cite sikit la pasal weekend minggu ni...yang sangat membosankan.
Asyik bangun lambat ja dua hari ni..kol 8..kol 9 baru bangun weh.
Gara2 bangun lambat ja, habis semua aktiviti yang dirancang untuk weekend ni tergendala.

Aktiviti untuk aku saja laa.
Aktiviti untuk laki bini..urmmm..memang tak ada la.
Badin memanjannnnnng ja sebok dia walaupun hari minggu.
maklum la kerja sendiri, nak jadi `Tan Sri' satu hari nanti katanya.
so, kena keja kuat laaa...bagus la kerja kuat2..sementara belum ada anak lagi ni.
elok la kumpul duit banyak2.
Ada pon masa dia dengan aku..tengah malam nun, time nak tidoq ja!..uiii.

Camni haa...memang aku dah plan cantik dah yang weekend ni aku nak pi senamrobik.
Dah 2 minggu aku tak melibatkan diri dengan kelab senamrobik tu.
Jadi minggu ni ingat memang nak pi la tayang muka kan.
Alih2...pagi sabtu tu kol 8 baru aku tersedar dari tidoq.
Terkocoh2 aku bangun..tapi nak buat apa..dah lambat!
Kol 8 sepatutnya dah ada dekat Tasik Kulim tu.
Sudahnya..mengemas rumah ja la aku pagi tu.
jolok2 sawang yang entah berapa bulan aku tak jolok!!

GOLLLLLL!!!
Malaysia dah gol 1 oke.
1-0
Hehe...time ni sambil tengok bola..Malaysia lwn Indonesia.
Layan bola pon sorang2 ja laki aku kerja kan..oh, sungguh sedih~
Oke2..jom sambung balik.

Hari ni pon aku bangun lambat jugak.
Ahad biasanya aku turun senamrobik dekat Empangan Tasik Mengkuang.
haish..aku rasa tak puas hati sangat/kecewa sangat weekend minggu ni tak dapat nak buat aktiviti yang aku suka sangat tu.

Moral: Sebelum tidoq niat dulu nak bangun awal! hehe..betol ke? Badin pulak kata..tepuk bantal cakap kat bantal tu nak bangun awal...itu macam tak betol jer!..haha

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D