27.10.11

Korang bersin macam mana??






FAKTA `BERSIN'
moh le baca..

Kalau korang bersin terlalu kuat,
korang boleh meretakkan tulang rusuk.
Kalau korang cuba tahan bersin pulak..
korang boleh menyebabkan pembuluh darah
di kepala dan leher pecah..
dan akan menyebabkan kematian.
Kalau korang cuba memaksa mata terbuka
masa bersin..
bola mata korang boleh terkeluar dari tempatnya.


So, lepas ni..kena beringat2 bila nk bersin tau.




3 comments:

  1. Salam kenal...
    selalunya kalu bersin memang tahan sikit terutamanya kat opis atau masjid....kalu kat umah lepas je...hehehhe

    ReplyDelete
  2. selalu org kata i bersin mcm kucing..


    sedih..!!

    ReplyDelete
  3. Bersin biasa tu tak pe...kalau bersin keluar dgn hingus sekali, rasa nak demam masa tu jugak..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D