21.2.11

burung apa? burung berak! burung apa? burung berak!

Assalamualaikum!
apa habaq kengkawan ;)

Korang dah tido eh...uiks, baru pasan dah jam 12:15am KehKehKeh. Aku je yang tido laginya pong. Baru lepas mandi, segor balik bijik mata aku. 

Oit, apa kehenya pagi-pagi buta aku dok menceceh ni. Dah takleh nak pejam mata kome wei...aku bebel je la apa yg patut deh! 

Ceritanya tadi kan aku takda keja nak buat. Bosan dah hari ni tengok tibi. Tengok facebook pun dah bosan. Nak beblog pun bosan jugak. Jadi, pikir punya pikir apa keja nak buat sambil ngintai kat luar rumah kot celah-celah tingkap tu tetiba nampak ada benda memutih panjaaaang je kat cermin keta aku. 

OhohoNo! baru aku teringat hari sabtu petang baru ni seekoq burung telah membuat onar ke atas cermin dan  bumbung kereta aku. Burung tu memang takda moral langsung weh...sambil terbang pon dia leh berak woo. Apa salahnya ko tenggek la sejap kat dahan pokok tu..pastu 'melepas' la dengan sopan. Nak ikutkan tak sopan jugak cara tu tapi dah itu tabiat burung..nama pun HAIwan kan so, apa nak di HAIran kan, kan? Uit, dah melalut ke lain nih...

Oke. Pastu aku terus terpikir nak cuci kereta. Hah! tengah2 malam nak cuci kereta? Awatnya?? bukan aku cuci kat laman rumah orang pon kan.. Kalau tak cuci takleh jugak, esok aku kerja. Ish, segan lah kat orang tengok kereta aku camtu rupa. Pompuan laktu yang punya kereta, kalau lelaki kalu aku rasa main lantak je jalan. Kan??? 

2 comments:

  1. http://yayahmiss93.blogspot.com/
    singgah yek :))))

    ReplyDelete
  2. hekhek~~!! buat xtau sudah..

    tpi skrg ni mesti laa da basuh pn kan kete tu..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D