14.2.11

eeee..perasan nya ♥


Salam.
Selamat tengahari para peminat-peminat kuh! 
*pangggggggg !!* 
kena lempang terus bengap 0_0  
[KahKahKah padanmuka nak perasan lebih je]


Oit! Hari ni kan adalah hari yang ketiga selepas kemarin dulu sabtu hari yang pertama , pastu kemarin ahad hari yang kedua dan hari ni isnin aku dok lepaks je kat rumah dan aku boleh terus lepaks kat rumah sampai hari keempat iaitu esok!  ayat cap apa daaaa....ayam brand ke???

Pendek kata.. 'aku ambik cuti tahun hari ni sahaja' tapi pelik tetiba je jadi 4 hari pulak cuti aku. Lama tu..Oyeh! Erm, awat eh jadi lagu tu? 

Hoi ! 
".... Dah hang ambik cuti tang tengah-tengah cuti umum kompom la otomotik jadi 4 hari !!"
*bengap* [kebas lempang tak habis lagi laa]
KahKahKah



Kesimpulan entry: 

Dah boring lah tu cuti lama sangat tapi hasil 'dapat dok rumah je'. Nak buat caneee..laki ambo keja!!
Bukan cuti sebab V-Day oke!

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D