17.2.11

emo (-_-")

Hai kamoo semua!

Hajat aku malam ni nak ber'emo sikit sebab dah nyampah tahap gaban siang tadi. eh, Semulap! Bukan siang tadi je tapi tetiap hari oke. Takyah tanya apa kehenya tapi  kalau aku dah mula meluat, tak suka, benci...hmm, sori la bukan takat nak layan je nak tegur 'hai' pun aku dah kedekut suara tau.

Kan aku dah pesan banyak kali dulu, jangan buat hal..jangan buat hal dengan aku!! Tak suka tau nak bermasam muka ni.  Kang kalau mulut aku ni dah takleh nak sengih maknanya memang lambat la nak pulihkan balik sengihan aku yang bergigi siong nih kat hang !! Haa..Tengok! kan dah tak berani nak tengok muka aku dah. 



Kalau tak salah kenapa nak takut kan?
Haa, 
meh la pandang muka aku niii!








Kesimpulan entry: Tak suka orang yang SUKA ambil kesempatan, kaki bodek, kuat mengadu, gedixs tapi kerjaaa kualiti 0!![sori]

1 comment:

Nak komen? Haa..sila! sila! :D