14.2.11

Korang suka aerobik tak??

Salam. Hai peminat kengkawan!
kang kena lempang lagi.. cepat katakan TAK NAK !!

Oke lah. Seterik to the point..petang ni aku rasa cuak sikit sebab terpaksa ponteng kelas aerobik. Ye lah, dah hari ni aku cuti kan. So, tak dapat la nak pi aerobik kat Kompleks Sukan Batu Uban, Penang nuu.

Kalau aku kerja, cam biasa la sebelum balik rumah aku singgah kompleks sukan dulu. Dah cuti-cuti ni takkan aku sanggup celapak pi Penang pulak kot..tak berbaloi la kan nk bayar tol BKE dengan jambatan bagai.

Makanya, aku aerobik sendiri je la kat rumah. Aku memang gian aerobik sejak menjebakkan diri dalam bidang ni dari tahun 2007. Dari bujang sampai kawin..sibbek dapat keizinan dan sokongan keras dari laki tercinta.

Dengan kursus-kursus asas yang aku dah pi tu dapatlah aku praktis sendiri kat rumah. Oke la..jom, mari ikut aku!!




KahKahKah..itu cikgu aku dalam youtube je. 

Nanti aku interprame gambo cikgu aerobik aku pulak oke. Kompom la pompuan! Kalau nak tau pasal kursus aerobik yang aku jebak tahun lepas....sila belek tang ni. Gambo aku masa ni nampak bengkak a.k.a chubby sikit tau..so, abaikan bengkak tu sebab tak sama macam sekarang dah. Ewaahhh!

2 comments:

  1. Aerobik memang suka... tapi tak sempat nak pegi.

    p/s : Selamat menyambut Maulidur Rasul

    ReplyDelete
  2. Wanzi,

    Tak sempat nak pegi?? TIADA ALASAN oke!
    Hehehe..

    Selamat Menyambut Maulidur Rasul :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D