5.2.11

Menikahlah denganku!

Haish! kepala ni kalau dah mula sakit..telan panadol sepapan pon dia buat dono je takmo baik jugak. Tensen aku dengan kepala ni..asyik nak sakit aje. Cuba la dok diam-diam, kalau tak sakit tak boleh ke. Apahal yang tak betol pasal kepala ni aku sendiri pon tak pasti.

Bila dah jadi camni..nak tenung screen laptop ni lelama pon dah tak boleh..sakit mata aku. Urat mata ni macam menarik-narik je. Erm, dah la..takleh tahan dah...nak baring jap!!

Korang cuba layan lagu ni, sedap jugak telinga aku ni mendengarnya..

2 comments:

  1. semoga cepat sembuh..xpernah plk dgr lagu tajuk ni...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih cik tom!
    Alhamdulillah, dah sihat sepenuhnya. Niza pun baru 1st time dengar lagu ni.

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D