27.2.11

xtvt padatkan peroot [1]



Assalamualaikum.


Halohalohaaa! pi mana abih ni pakat senyap ja *___* tidoq dah paa depa ni? Urm, takpa la kalu dah tidoq tapi bangun esok pagi terus sapan dengan entri aku dulu tau   0_0

Adoi la. Nak habaq mai ni..hari ni kan letih sungguh aku. Letih berjalan dan letih makan. Ni pon baru sampai rumah. Tengah dok menguap sakan jugak ni...letih + kenyang = mengantuk la jawapannya kan?

Esok la aku cerita xtvt padatkan peroot ni oke. Uwargggh! Baru masuk para 3 aku taip dah menguap kali yang ke 99 dah.  Takleh jadi ni kena tarik bantal jugak..cukup 100 kalu aku rasa terus lentok tak sedaq diri dah atas laptop ni. 

Oke..daaaa. Gud nite!


2 comments:

  1. oho..keja area mana kak?

    dok pulak kt mana?

    ReplyDelete
  2. keja kat kem tun razak, bayan lepas.
    Rumah kat kulim...letih yong, ari2 ulang alik..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D