20.3.11

Aku HANTU laksa!

Yeay..
Esok dah start cuti selama 2 minggu. Lama tu. Mesti boring juga cuti lelama kan. 

Erm, rasa macam nak layout meja panjang je kat depan rumah..nak jual LAKSA! Boleh? Agak-agak laku tak??

Hehe..Aku HANTU laksa oke. Dalam seminggu mesti patlima kali kena makan laksa. Kalau tak makan..meleleh-leleh liur aku. Eyeeek!

Semalam aku dengan hubby [sebelum ni sebut laki ^__^] check in kat Hydro Hotel Batu Feringghi, berdepan dengan Miami Beach. Kat situ ada gerai jual laksa. Apalagi, aku ajak la hubby pi pekena laksa. 


sedap woo..nampak sempoi ja tapi rasa dia semua cukup masin, masam, pedas = sedap!
Terbaik dari dalam piyok..haha

Haip! jangan kaco ah..dapat makan laksa terus senyap Ooo. 
Cakap pon takmo dah. 
Dok pulun sakan nak abihkan laksa yang sedap tu. 
[pic blurr ar..dunno y?]


Terus lapaq tengok laksa ni. Huhu...mana mo cari malammalam ni?? 

1 comment:

  1. sama la..yong pon hantu laksa jugak~ hehhe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D