25.3.11

blog kena santau angin...ek??

Assalamualaikum;

Lama betol tak update. Tiap-tiap hari buka tengok blog tapi bila nak mula menaip je...tetiba jadi malas pulak. Idea yang tengah berduyun-duyun keluar tu dan2 pulak lenyap. Terus aku ambik keputusan nak cuti kan blog aku selama beberapa hari. Tapi kan aku rasa pelik jugak..... Wei, sapa anto santau angin kat aku nih??? Sampai aku dah tak da hati nak bebelog ni haa!! Muahahaha...stetment maut nih~  

Sebenarnya...aku yang dah mula malas. Entah la..semangat makin lama makin down! Tapi rasanya tak jugak kot sebab aku masih lagi update kankankan! Biasa la bila cik M tu mula datang susah kita nak nyahkan dia. Aku rasa sebab terlalu kenyang jugak kot sebab tu malas! hakhakhak..tak masuk akal.

Dah..kering idea. ENd...[ntah apa2 kan..hrmm asal update je v_v'

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D