21.3.11

Hari pertama cuti; Xtvt seorang housewife..main mekapmekap!

Assalamualaikum.

Ayat first ni macam entry semalam gaks aku nak bagitau oke. Hari ni dah start cuti selama 2 minggu. [itu je pon ayat macam semalam, ciput je..heh] So, setiap xtvt yang aku buat akan aku publish di sini oke. Untuk..!! ya ada untuknya.,...iaitu hanya untuk menghilangkan keboringankeboringan tika aku keseorangan di rumah begini ya. 

So, bila korang terbaca entry aku ni..tolong la jangan korang bermonolog sendiri yang bunyikan seakan keluar seperti ini...EEEee pompuan ni! ntah apa2 dia buat! ataupun begini...ish, nyampah aku pompuan ni, yang tu pon nak bagitau ka?? ataupun yang lebih teruk lagi bunyinya dari korang sendiri yang aku taktahu...hahaha, [merapu] tampaq mau?? -_-'

Oke, hari ni aku men mekapmekap tau. Tetiba lak aku bangun tido je petang tadi terus pegang lekcu [yakni lipstik]. Rupa-rupanya dari dalam tido lagi aku dah terbayang nak men mekapmekap! sorangsorang laktu! Pe'el apa pulak yang merangsang otak aku ni??? huh, dop pehe haku! Apaapapun, meh layan je gambar aku dok merenyih sorang depan cemin ni....

JengJeng



Hampeh! 
buat penat je nak tengok. Apapun tak nampak. Mekap pesyen apa tu?? Hehe..sori,  kat depan cemin aku nampak je semua yang aku pakai macam blusher, eye shadow pink, eyeliner n..n..n.. semua tu la. Apsal dalam pic ni tak nampak pulak??? camera 2ndhand cap ayam oke. So, tak jelas..erm, ngadap je la muka aku niiiii...hehehe..erk..sori hidung mengembang pulak [O_o]

Oke..yang ni pulak..


lagi hampeh!!
Boleh peace pulak.. sebenarnya aku mekap simple je takda la cam opera cina tu mekap tebal patbelas inci.


Erm..dah tak nampak! meh layan je la mukamuka aku ni..heheheh


Bahan-bahan yang digunakan..

Ayu dop?? eceh..perasannya tanya! gambaq ni terhasil dari webcam. Tapi nampak gak kan mekap tu..napok dop? 

Hoh? dop napok??




marah ni!!!
kawe napok guano demo dop napok!! nak kene tacap lagi ko?? Hahaha..okelaokela..aku gi tacap lagi deh!!! [bila marah idong lagi kembang sebesen!]



No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D