7.4.11

aku cinta padamu!





"Andainya engkau ku miliki
Terdahulu sebelumnya
Andai ku curah rasa hati
Mungkin kini ku tenang di samping mu

Belum puas ku menikmati
Kesan kasih sayang kau terpaksa pergi
Ingin ku terus dicintai
Walau bisikanmu azimat berduri

Bila cinta berbunga
Jadi airmata di jariku

Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada
Ingat ku dalam doa mu

Hiasilah hati
Dengan cinta suci
Selamanya

Gemerlapkan jiwa
Semikanlah cinta
Semoga kau dan aku
Akhirnya bersama
Akukan menunggu
Walaupun seribu tahun lagi"




HUHUUU...aku SUKA GILAK lagu ni! dari aku form3 lagi tahun 1996 kalau tak silap. sampai lalani [skrg] pun aku suka dengar lagu ni. dalam semua-semua lagu siti nurhaliza..lagu ni yang paling best bagi aku! bila dengar je lagu ni dan dan kepala terus layan zaman cintan cintun waktu sekolah dulu...HEHE.. korang ada?

err..memang takleh nak layan la kalau takat tengok lirik je. Nah aku boh video lagu ni sekali..sila layan diri oke.


3 comments:

  1. wah lagu ni memang untuk org hangat bercinta ni....

    ReplyDelete
  2. terkenang2 zaman muda mudi laa tu..

    keh3..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D