19.4.11

macam-macam rasaaaa!




sunyi dan menyendiri..
kadangkala aku perlukan dia bila diri rasa sangat-sangat serabut, takut, gelisah  dan aku tak perlukan dia lagi bila diri ni dah rasa tak serabut, tak takut dan tak gelisah dah. ceh! senang sangat.

sedih dan menangis...
yang ni kembaq aku kot sebab jiwa sensitip gila..wan maimunah pun buleh kalah kalau babak ayaq mata ni. entah. kena tengking sikit nak nangis. tercucuk jarum keronsang pon nak sebak. ikan gapi laki aku mampuih pun dah sedih. heh! lembek.

Senyum dan ketawa..
dia mai otometik punya bila mood tengah syok, hati tengah riang bergumbira...tak kira la apa kehenya pon! tapi kadangkala mood tengah rancak syok macam nak gila pun aku takleh nak senyum atau ketawa lebih-lebih dah kalau time tu ada orang kentut.....brurrrrrrrrrrrrrrr! spoil betoi la.


rasa enak-enak aja ni +__+
huahahaha




3 comments:

  1. senyum dan ketawa tu akan mati bila kite sendiri yg kentut kt tgh org ramai kan?? hahaha

    ReplyDelete
  2. @missSenget: halamak! dibalik-balikkan pulak..huhu. tamo3 kentut

    @ardinihumaira: wink* :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D