12.4.11

oO anuar zain~ edisi entry panjang berjela




Sapa peminat anuar zain angkat lutut pelissssssssssss! nak tengok je ramai ke tak. bukan nak suruh nyanyi laa! 

anuar zain sapa yang tak kenal kan..jejaka idaman gadis2, mak gadis pun suka kt dia...yang dah jadi nenek pun ada hati jugak dengan dia ni. gila betul. tangmana orang suka sangat dengan anuar zen ni? kalau ikut pandangan aku..senyuman dia! yaaa...ada lesung batu pipit lagi tu.

tak payah la nak cerita panjang2 pasal dia ni. semua orang dah tahu pasal dia. aku ni bukan peminat fanatik dia pun tapi aku pencinta lagu2 dia...sedetik lebih pulak...uhuks! 

sekali dia buka mulut..terus lentok

kena ada bodyguard..takut kena raba!
pi mana2 kena serbu
bertuahnya dia jadi Anuar Zain tapi bila mau kawin daa umo dah
jangkau 41 dah..lagi tua lagi laku nih!




~SEDETIK LEBIH~

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu








*gambar curi kat Mangga

2 comments:

  1. biar betul, lg tua lg laku. wuu jmp anuar zain dpt signx

    ReplyDelete
  2. minat gak pada anuar zain...

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D