6.5.11

cerita kelmarin





Kemarin balik kerja lambat lagi...sampai umah dah malam. Tak sempat nak tengok cerita pukul 7 petang kat tv3 yang Puteri Sarah berlakon tu. Suka tengok cerita tu tapi selalu tak hapal tajuk ..HIHIHI (dah TAMAT pun semalam cerita tu T..T)

Petang kemarin masa tengah bosan2 tunggu bos yang tiba2 pulak nak masuk opis di waktu kecederaan (pukul 5 petang) yang sepatutnya semua orang dah boleh balik ke rumah masing2... dalam kepala ni ligat dok pikir nak masak apa balik rumah kang! Sangat jarang aku nak pikir pasal masak2 ni bila balik rumah sebab dah letih sangat dan juga malas....tudiaaa!! Tapi kalau dok terpikir jugak tu..takda makna lain dah tu melainkan tengah lapo lerr apelagi kan!

Kemarin dulu lagi laa...aku cuma makan nasi lemak je tu pun kira nasib sangat baik sebab ada orang belanja. Awal pagi dah letak nasi lemak atas meja...wootwoot.. Tak suruh pun tapi dah bagi aku bantai ja...mekacih nah! Pastu tengahari aku takleh keluar makan sebab bos takmo balik makan kat rumah dia. Rumah dekat dalam kem pun takmo balik >.<! Dia mintak neskepe panas dengan biskut kering pulak. Hurmm, maknanya aku memang takleh keluar makan laa sebab dia ada kat opis T___T Tapi aku tak putus asa kalau untuk perut aku yang tercinta nih..jenguk2 tengok dalam drawer ada 2 bungkus kepek pisang...aku makan tu je tapi habis cepat pulak padahal makan sorang je!! Cuba bayangkan...laparrrr!! HAHA

Hari tu pun kena balik kerja lambat jugak. Sepanjang perjalanan dari pulau ke seberang kepala nih tak benti2 pikir benda makan. Memandu dalam keadaan yang tak stabil apatah lagi rasa dah macam puasa tapi tak berbuka langsung! Haa..boleh mengundang kejadian kereta yang di pandu terhoyong hayang ataupun sekejap ke kiri sekejap ke kanan! tak sabar nak sampai rumah dan terus nak selok periuk nasi bubuh dalam pinggan dan terus makan lepas Bismillah dulu lah tapi takmo kalih2 tengok tempat lain dah nak tengok nasi ja! HAHA ameko!! Tu namanya lapaq ketaq-ketaq!!

Eh! Tadi nak cerita pasal nak masak apa balik rumah kang! Kan? Laaa...dah lari banyak sangat ni dari cerita yang sepatutnya nak cerita mula2 tadi. Malas ah nak padam pastu nak taip balik...baca ja la yang nih....HAHAHA








No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D