4.7.11

salahkah malas??

Assalamualaikum. Lama tak update. Lama tak pedulikan dia. Lama tinggalkan dia. Lama tak tulis. Nak mudah paham lagi, lama jugak la tak mai sini...........padahal blog sendiri tuh bukan blog org!! isk isk isk.. Semua pasal malas malas malas! Kesian malas. Tak pasal je kena tuduh.

Malas bermaksud tidak mahu berbuat apa (curi kamus dewan bos kejap tadi). Kalau diteliti dengan terperinci maksud dia tu memang betul la kesalahan tu di pihak malas disebabkan malas la aku tak update blog! Betol la kan? Kalau malas tu takdak..maka takkan ada la berlakunya malas update blog! ayat ni pening betoi laa!! Tapi....ce tengok bawah ni pulak...

Memalaskan bermaksud menjadikan malas. Alamak? Macam ada kena mengena dengan aku je maksud dia ni. Hehehe...yang ni salah aku kot. 






"Oiii niza!! kalau dah salah sendiri tu mengaku je laa takyah dok rekareka entri. Cakap terus terang je malas....abih ceghita!!" kata si hati dengan jujur sekali.

Dah! sekian.





No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D