28.9.11

cerita sedih -..-"

moh le baca sendiri kisah aku kat bawah ni!







Tak lama lagi bos aku akan bertukar dan tak lama je lagi akan dapat bos baru....4 minggu dari sekarang.


Mode: tak pasti!
Sama ada nak sob sob atau nak YahupYahupreyyyy!!


Mungkin sebab sedikit sebanyak dah ada aura bakal bos baru tu macammm......tak baik macam bos sekarang kot!


Haish! belum pun datang orang tu dah syak bukan2 dah. Lain orang lain caranya kan. So, terima je lah apa adanya......aisehhh!


Tapi sejak aku baca surat pertukaran bos pagi kemarin.....terus rasa susah hati. Taktau pasai pa! Aku selesa dengan bos sekarang ni. Walaupun beliau suka meeting sampai terlepas waktu lunch dan kadang2 sampai 6 setengah petang yang sememangnya kalau keja kilang aku dah boleh kira OT tu tapi aku tak dapat apa pun! Dapat balik lewat je!!


eh, aku tak terlibat la dengan miting2 tu semua tapi sebagai PA beliau harusla kena tunggu sampai beliau balik dulu baru aku boleh balik kan? Ya! harap dapat la Anugerah Khidmat Cemerlang untuk tahun depan. Ye dop? HUHU


Walaupun beliau garang dan tegas tapi beliau tak penah marah aku weiiii...... Tu yang aku sedih kot!


Dan yang paling penting sekali weii.... beliau tak pernah marah atau tegur kalau nampak aku tengah sibuknya ya amats........ sebok dok berchatting kat facebook atau pun sibuk dok blogwalking ataupun tengok youtube Najwa Latif!! 


Itu yang penting bagi aku wehhh! HEHE....


Jangan kata aku tak hormat dia pulak.... cuma kadang2 aku tak sempat nak minimizekan benda alah tu bila dia tiba2 je masuk atau keluar ikut pintu belakang aku. Maap bosss!!


Entah camna pulak pe'el bos baru nanti. Harap oke la, kalau tak oke pun hadap je lahhh!




6 comments:

  1. hmmm... doa doa jelah kan... dapat bos sporting.

    ReplyDelete
  2. semoga dapat bos yg cool.

    ReplyDelete
  3. Sabar jelah.... bos baru or bos lama sama je... janji niat kita keje biar ikhlas

    ReplyDelete
  4. @AzzaAzman: mudah-mudahan :)

    @Makbed: Thanks :)

    @Wanzi:Insyaallah :)

    ReplyDelete
  5. harap2 awak dapat bos yang baik hati macam saya :P

    ReplyDelete
  6. @afzalsukaki: ek? klu cmtu awk je la jadi bos sy....leh sama2 bloging kah3

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D