14.9.11

Dah lama nak buat tapi dulu tak faham sangat!

....dengan maksud Wordless Wednesday tu...!!



Dulu dok tengok je bloggers lain buat entri wordless wednesday. Yang aku tahu masa tu..."Ooo tiap hari rabu je, orang akan post gambar jerrrr..!" Tapi tak juga nak cari bebetoi maksudnya tu. Malas. Senang cakap kan.

Lepas baca ondscene punya entri tu baru paham. So, pasni hari rabu adalah hari yang paling senang bagi aku takyah perah palotak nak memikir pasal entri lagi dah... sebab blog aku ni jarang2 update. Cakap siang2 orang senang paham kan. Paling2 koman pon update blog seminggu sekali je T____T

Kata la...aku memang takdan nak update kan sekurang2nya ada hari rabu....boh gambaq je dah cukup. HAHA...memang pemalas neh!







Weh! agak2 kan...kalau aku pandai2 sendiri buat wordless setiap hari, bole dak? Agak2 kena marah kena kutuk kena maki kena saman dak???? :P

No comments:

Post a Comment

Nak komen? Haa..sila! sila! :D