15.9.11

entri pasal aku tak balik2 lagi ni apesal?





"Jemput makan.....pelam cicah garam je!"



Memang aktiviti sampingan aku la tu sambil2 tunggu jarum jam cucuk no 5. Pastu angkut beg balik rumah. Tambah2 time keja takda nak buat..siap call kawan2 yang dok opis sebelah menyebelah,  tingkat atas, tingkat bawah ajak menyicah buah pelam. 


Bila dah reramai camtu baru la sedap makan...menyicah sorang2 tak ghairah sangat nak makan. Cuba ramai...berebut tak cukup!! Yang bestnya...bos ada dalam bilik dia tapi kat luar meriah kemain acara makan2 pelam.


Meriah tapi tak bising...kitorang cakap pun bisik2 je. Takut bos dengar kang tak pasal2 kena halau balik opis masing2...HEHE. Garang woo bos aku.


gambar google

eh! dah nak 5 sengah ni tak balik2 jugak aku?? dia (bos) ni memang tau!! 

2 comments:

  1. gila habaq kat hang... aku terliuqqqqq... mana nak cari niii....

    ReplyDelete
  2. MamaT: kat pasar malam banyak baqhang! hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D