18.9.11

gojes tak jahh??




Tergocoh-gocoh aku bersiap tadi. Bangun lewat baqhang malam tadi blogwalking sampai 2 pagi....gigihs! Followers dok tera tu jugak...HEHE   


Laki aku belum pukul 9 dah tido, letih sangat tolong kat rumah orang kawen tu. Aku pun takda la terdesak sangat nak tido awal... musim bulan tak sihat! ^.^" 


Oo..tak paham eh..maksud baqhang tu  = habaq kat hang, oke? Besa la kedah maiii...ada staiiii dak? 


Eh! aku ni nak pi rumah orang kawen ni kat Sg Petani...sepupu laki aku kawen. Dua pasang pengantin tau. Abang dengan adik. 


Wah!! Paksu Farid dapat dua kaliguh menantu pompuan. Mesti gojes kan jahh pengantin2 tu. Tak sabar nak tengok.


Oke la balik nanti sambung cerita. Cerita sekarang ni laki aku dah bising kat luar. Nak jalan dah. Heeeee...







Jahhh Oo Jahhh!! gojes tak baju raya aku yang no3 nih??





gigihkan cara aku tangkap gambar sendiri! ^.^




"Sayangggggggg!!!" suara dari luar rumah.
Errr...daaa. 

6 comments:

  1. kak ja..

    cantik no baju tu....

    pinjam..!

    ReplyDelete
  2. Senget: cantek eh? tu la baju kesian....hehe

    ReplyDelete
  3. gojes2 ..... sangat seswai ,,tp taleh minta pinjam cam nget T_T.... tak muat T_T baju n tuannya tomei bangat... hehe

    ReplyDelete
  4. haa nnti bole la jmpa yong di sp kalo mai lg nah

    ReplyDelete
  5. Zaujah: tak pa shikin..bleh besarkan..hehe

    Alinac: Yong, selalu pi Sg Petani. K.niza ada rumah sendiri kat Amanjaya cuma tak duduk je. Bila dah duduk sana leh together2 dgn yong..hehe

    Ini aku?: Eh? ko bedah kan??? kelas Jahh! bedah komen entry aku Jahh..hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D