19.9.11

ketam, pedashhh, paku dan macam2 ada jahhh!

Cam hape la tajuk tu!! Aku sendiri baca pun rasa nak marah sebab tak pandai nak letak tajuk!! kui3




Lantak bab tajuk!

Fuh! best dapat ngadap menatang alah ni....sekerat hari dah aku geram je nak update blog. Tapi tak dapat. Sebab komputer kat opis dok tunggu masa aku hempuk dia ke lantai je tuh. Berani ke? ngeeee

Dari minggu lepas lagi dia jadi pening lagu mana taktau. Nak on pun takleh. Bila dah bleh on...mati tiba2 plak.  Bila dah on hidup la kejap pastu mati....hidup mati hidup mati. Mampus teros taknak bleh gak tukar baru. 

Tiap2 pagi kena exercise dulu...exercise tutup buka suiz....60kali sehari. Pedap jahh!!



Dah takyah cerita pasal tu.



Nak cerita pasal kebulur. Tengahari tadi aku tak keluar makan...malas. Eh. Ada tak orang sanggup tak makan sebab malas? Peliks jahh!! HEHE.. 

Awal tu aku tak lapar lagi. Pukul 3 je menggagau dalam laci cari biskut. Mujur ada ada roti patsagi stok yang bulan 7 lepas... Boleh la. Sedap gak cicah dengan air kacip patimah...eh? Heeee....kacip patimah tu salah satu usaha aku nak dapatkan anak kembar! Kih3....


Petang tadi aku balik awal. 4sengah keluar. Mesti mau tau arr...time bos takda je boleh celah balik awaiii pung! 


Masa ondeway balik laki aku sms "syg, badin beli ketam. masak lemak cili api k"

Dok sat bunyi pulak sms masuk "Pedas, nak berasap tinga tau syg". *tinga = telinga*

Tak sabar aku nak sampai rumah...lapar ni. Nak masak cepat-cepat. Ketam oh ketam...lama tak makan hang! Walaupun nak makan seksanya ya amats sampai luka2 bibiaq tapi syedapppp kan jah!




Nak pendekkan entri ini hasilnya....







staiiii orang lapaq makan...hiks




Meh kita zooom in tengok ketam ni duduk bersila dalam pinggan.






cantek je ketam ni bersila  >.<'




Kenyang tak tengok saja? HEHE *meh sekeh pala ai ramai2*




Oke la...perut dah kenyang..berapi je rasa dalam perut ni. Pedashhhh. Nak buat aktiviti ketuk2 dan paku2 dinding pulak ni. Saja nak bagi hangin jiran sebelah.


Heh! tak la. Aku baru beli set ayat2 Al-Quran kemarin masa pi Sg Petani. Malam ni baru ada kesempatan nak mengetuk dinding. Sebab esok malam kawan aku nak datang rumah...jadi rumah harus lah cantek gitew kan jahh?


Kepada jiran ku tercenta...bertabahlah sekejap ye. Tak lama acara ketuk2 paku2 ni..kejap je. Setengah jam kot boley tidak? HEHE





7 comments:

  1. tak boleh nak makan ketam..bibir bengkak nanti

    *ketam yang mendengar khabar baik ini girang kerana kurang sikit peratusan kaumnya yang pupus kelak

    ReplyDelete
  2. peh..meleleh air liur pagi2..


    pssst kak.. serius ke kacip patimah bole dpt anak kembar??

    ReplyDelete
  3. Afzal: ekau ni bagus la sgt...so shweet!! ketam yg cakap....hehe



    Senget: Ntah la betoi ke tidak tp penah la baca kat blog orang yg ada anak kembar. Dia cakap wife dia minum tu, tapi...semua atas izin Allah swt. Cek try ja mana tau ada rejeki berganda kan....huhu

    ReplyDelete
  4. lawa ketam dok bersila.. haha..


    bagus2... ikhtiar jugak tu kan.. hehe... mana la nak tau.. sekali keluar berkembar kembar... nah amik... hehehe...

    ReplyDelete
  5. cik mamat: Alhamdulillah, bersyukur aku kalau kembar. Cover balik sbb kawen lambat...hehe

    ReplyDelete
  6. dah bertahun xmakan ketam..rasa mcm mengidam plak..ahaakksss

    ReplyDelete
  7. x ley mkn ketam gak.... tp sedap kn ketam masak lemak cili padi.. perghhhhh

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D