23.9.11

rindu yang tiba2 je


Aku masih dekat opis. 


Ada apa ada apa? Awat tak balik gi?


Takda apa2.....
Duduk je lah kat opis sebab nak balik tak bolehhhh...


Susah betol rumah jauh..
Kalau dekat takyah susah2 camni...


Dekat pukul 6 dah..
masih dekat opis sorang-sorang!


Rindu kat laki aku tiba2....T____T
Baru macam ni dah rindu dah sedih.


Macam mana agaknya kalau....kalau....ka..
Ish! takmo cakap bukan2!!
Tak sanggup.


Saya cinta suami saya!
LapU der...



Syg balik lewat sikit tau..
Jangan risau......!!



jumpa kat google!







bersambung esok!!

3 comments:

  1. sis berjauhan dengan hubby ke???

    ReplyDelete
  2. becareful, sekarang nih mcm2 boleh berlaku!

    ReplyDelete
  3. Cik Eka: takla...duduk serumah jugak hihi..


    Teratai: Thanks...:)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D