30.9.11

Supermak!




Sapa tengok cerita Supermak kat tv3?? eh. Takyah angkat tangang mung aku dop napok pong!! hihi..


Hari apa entah. Lupa tetiba tapi aku tengok tiap minggu apaaa! Boleh tahan syok jalan cerita dia. Tapi aku lagi syok dok tengok si supermak Nasha Aziz tu. Gila comey sungguh la dia tu!! Cenna eh nak jadi comey lagu dia wehh?? agagagaga...


Tapi aku bukan nak cakap pasal cerita Supermak tu pun. Saja! aku saja je!









Hihihi...apa pong takleh!!  *peace~!

4 comments:

  1. agakla... nasha aziz tu dah tua pun comel lagi. Slimnya dia kan? Rambut pun cantik. ish suka betul saya tengok diorang ni, kagum..

    ReplyDelete
  2. tengok citer tu pun sebab Nasha Aziz je hehehehehehehehehe!!

    ReplyDelete
  3. @AzzaAzman @Kimie: semua sebab nasya aziz je kan...:)

    ReplyDelete
  4. yes!! die memang sangat comel dan cantik lah...^_^

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D