26.9.11

Tak Mau Jawab!!




Warghhhhhh...(menguap!) isk3.. intro tak senonoh. eh, tapi memang aku betul2 ter'menguap tadi. Tak sengaja pun. dah alang2 masukkan je la sekali dalam entri ni kan...KEH3


eh2...alamak! ada orang tepon pulak! no sapa nih? 01239202** Aku lemah sikit kalau orang tepon timbul no je..nama takdakkk!! ah, biar la....


Betul..siyes baqhang. Aku ni start trauma angkat tepon no je timbul sejak bila entah. Tak berapa nak ingat. Rasa macam dah lama tapi sampai la sekarang aku masih fobia tapi sebab apa? 


Ha'a...mesti ada sebabnya kan. Macam segan la pulak nak celita.....nanti kang orang tu kejar aku kat blog pulak!! HEHE


Ala..bukan sebab apa pun..aku cuma tak bayar bil ASTRO je.... Astro tu lambat bayar sikit je terus tepon. Takdan2 aku nak pi jolok duit....pedap Jahh!


Alasang mung dak munasabah lasung. hoi!! >.<


Maaf, perkara sebenar haruslah di rahsiakan. Toing! Untuk keselamtan diri, suami ku cinta dan harta benda. *peace!


Tiba-tiba....

"sabar, kejap je lagi" 



....................Itu bunyi sms masuk lah! 


"kak niza ke? Wati ni. Jawab jap"


Ohhh! si Wati kecik rupanya. Skot aku masa rekrut sama2 trainning kat Pusat Latihan Asas Tentera Darat, Port Dickson batch 11/149 tahun 2002. Lama gila wei tak jumpa dia..dok kecik macam tu jugak ke dia?? HEH3


So. sape2 nak tepong aku kalu dak jawab tu maknanya name mung dop timboll! selagi mung tak sms ghoyat name mung...meme aku dak jawab ke sudah! HUHU








P/S: Hai, anak jati terengganu. Maapkan hambe ye kalau cara cakap aku tak betul tapi aku suka benor loghat terengganu. bila cakap rasa mcm sweet je... hehe *peace kita kawan!

9 comments:

  1. Akak pun suka dengo loghat Trengganu, sweet je bunyinye.. :)

    ReplyDelete
  2. suke gak loghat ganu...sedap je bunyi nya

    ReplyDelete
  3. betul betul, saya pun malas angkat kalau nama tak up... malas sgt,

    Awak saya dah masukkan url blog awak.dalam bloglist "blog best wajib komen" saya..

    ReplyDelete
  4. suka betul dengar orang cakap dok berloghat2 ni..

    hehe..

    jeles sbb johor xde loghat pom..!

    ReplyDelete
  5. smelah sis sy pun xkan jwb selagi xknl spe yg call tu..hehe

    ReplyDelete
  6. Lebih elok macam tu.. Tapi kadang² kesian pulak kalau si pemanggil tu betul call sebab urgent.. hehe

    ReplyDelete
  7. tganu lebih sdp bunyiknye dr kelanyan. :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D