9.10.11

Amni yang gorjes kau tahu?




Assalamualaikum!


Hai nama saya Nur Amni Darwisyah. Umur saya baru 7 hari. eh, betul lah...tak caya ke? hallo! ini lah hakikat dunia hari ini tau. Baru lahir dah ada belog? hurm....ah, abaikan soklan tu....>.<! 

Owh, macam pernah dengar eh nama Amni? hrmmm...abah saya tu mudah sangat terpengaruh dengan drama2 kat tv. Masa saya dalam perut ibu lagi abah dah minat gila dengan nama Amni dalam Stanza Cinta. Nama saja tau! si pelakon tu sapa nama dia? haa...fathia kan. Saya bukan peminat dia okeh! hukhukhuk

Apadia? nak tengok  gambar saya? tengok! belum apa dah request nak tengok rupa....huh! orang sekarang lebihkan paras rupa rupanya ya!



Nah! ni gambar latest saya...



Malu saya tau. eh? takda la seksi sangat kan ^_^


Nak gambar lagi? hadoiii...tahu la saya comel. Japs eh!




ibuuuu...nak nenen!




Apa tengok-tengok? tumbok kang.





Eh, dah la..rimas tau. Perasan tak rambut saya? lebat, lembut, halus....biasa la salun dari dalam perut ibu adalah yang terbaik tahu! Engkau ada? hurm...memang takkk, dulu jelahhh kan! Haa...kakak saya Nur Intan Batrisya tu memang jeles gila kat saya sebab ibu kata rambut dia dulu tak lebat macam saya! Huhuhu.... Tapi esok lusa, rambut saya dah nak kena cukur. Sayang betul la..sedih saya T__T

Oke lah korang. Saya nak stop dah. Ibu saya dah bising sebab saya tak tido lagi....sebenarnya ni blog Mak Ngah saya je...hihihi. Saja nak tumpang glamer je kat sini. Alaaa saya kan baru je 7 hari lihat donia ni....so, bagi la chance saya nak kenalkan diri kat korang semua. Selamat berkenalan...hehehe


Insyaallah. Tiap2 bulan saya update pasal tumbesaran saya keh! Hurm...Oke la wey nak pi tidoq dah.....Zzzzzz. Gud nite uols!!




Shhhhh.....jangan bising la saya nak tido. Nak bising jugak pi masuk bilik komen! huhuhu


5 comments:

  1. kihkihkih...comei je amni...aah lebatlah wambut die...comel!!

    ReplyDelete
  2. Acik parishh nanti bawak amni jenjalan gi paris tau? hik3

    ReplyDelete
  3. comel nye amni....=) cm mak die la...=)

    ReplyDelete
  4. eh...acik hanan, tu bukan anak kitew...tu anak sedara kitew jew! huhu

    ReplyDelete
  5. fuhh..mmg lobek rambut ehh..cumeyyy..hikhik

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D