30.10.11

Apa pun tak bleh!



Assalamualaikum. uit, kawan2...

Hari ni aku tak berapa sihat....sakit perut. Dah makan pening2 pulak. Lepas pening2 macam nak muntah.

Tengok blog lagi rasa nak muntah. Hrmm..nampak gaya macam nak kena baring jela harini. Sampai pukul berapa tak pasti. Kalau dah oke nanti aku teruslah buat belogpecuttt kat blog korang ye. 

Doakan aku kot2 sebab pening2 ni nak ada hasil kot. Agaknyalahhhh.....nak cakap lebih pun pengalaman takde. Kalau tak jadi pun takpe. Aku setia menunggu dan terus menunggu sampai tiba masa tu. *smile

dadaaa!


4 comments:

  1. sekarang musim tak sihat..jaga kesihatan.

    ReplyDelete
  2. uih de isi ker....gi checkup pat! ;p

    ReplyDelete
  3. hehehe sme la kite , salu pening2

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D