31.10.11

gigit kasut




Penah? Penah tak korang gigit kasut?

Apakehalnya pulak sampai kasut pun nak gigit ni...kan! Aku tau pasal gigit kasut ni dari kawan2 sekerja jugak. Depa kata kalau nak pakai kasut baru...gigit dulu kasut tu! Sebab nanti kasut tu akan makan kaki kita. Melecek la maksudnya....betoi ka?

Aku penah buat sekali dulu masa mula2 tau. Lepas tu aku tak buat dah..sebab asyik terlupa! Bila dah pakai...dah rasa sakit baru teringat "Ooo aku lupa nak gigit kasut ni". Boleh caya ke? erm...boleh ke kalau dah pakai baru nak gigit? ish..berselera ke?

Sebab apa tiba2 terkeluar pasal gigit kasut ni? sebab aku baru dapat kasut baru minggu lepas...kasut free..kasut kerajaangg bagi. Biasanya aku pakai kasut beli je sebab dah berkilat takyah nak gosok hari2...lembut, selesa pakai. 

Tapi pagi tadi..buka bonet kereta nak pakai kasut ternampak kasut ni. Gatai pulak nak pakai kasut baru cap keja'ang ni sebab tapak dia best...bila jalan dalam opis tu kasut aku paling bising...ketoqketoqketoq..bersepah bunyi dia. Sebab aku jalan takda ala2 catwalk kan...mengengkang ikutdan aku ja.

Dah petang2 gini, terasa pedih kat tulang tumit aku....menyesal kot tak gigit! keh3

kembang semacam je kasut ni! kualiti?? kelautttt le 



8 comments:

  1. xpenah dengar pulak kes gigit2 kasut nih..bleh caya ker tuh..hehe..pelik2 betul petua org kita..

    ReplyDelete
  2. penah je gigit tp kasut tu gigit tumit kite blik...haa acane...mencik3 tau..:P

    ReplyDelete
  3. hakhakhakhak..


    xpenah lg gigit kasut..

    takut kasut balas dendam..gigit kita balik..

    ReplyDelete
  4. tak pernah gigit kasut,.untuk apa gigit tu??

    ReplyDelete
  5. Anayana, paris, miss, k.diana: cuba google 'gigit kasut' melambak entry pasal tu rupanya...hihi..ada jugak yg percaya...ceterai je :p

    ReplyDelete
  6. pernah dengar tapi tak pernah buat..

    ReplyDelete
  7. bleh bijak pandai tak geget pelapik kaki tu?ehehe..

    jom baca kejam saya..^^,

    ReplyDelete
  8. hahaha. gigi kapak mcm tue lerr =="

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D