20.10.11

sampai hati kau bedah!!




Geram betol la aku dengan blogger sorang ni. Suka suka hati dia je nak conteng2 gambar aku! Tapi bukan aku je yang kena...rasa2 dah 10 orang kot kena conteng dengan dia.


Mentang-mentang la aku selalu pi mengendap belog dia yang gojes sangat tu! Aku suka baca hasil penulisan dia yang asli sratus pesen! Walaupun ada unsur sindir menyindir tapi makna yang tersirat tu boleh buat orang yang terlibat rasa 'makan dalam' tau. Oke, itu bagus untuk kesedaran..HEH3


Ermm...takmo cakap banyak!! Cuma aku nak cakap.....Sampainya hati ko bedah sebab conteng gambar aku sampai ELOK je pon!! HUHU lebih kepada seronok sebenarnya. Terima kasih noo bedah!! Tahun depan conteng lagi tau.


Meh aku bagi tengok gambar yang bedah conteng tu....













Nak tau sapa blogger tu? Nahh! aku bagi link belog bedah .... pakat2 la pi serbu pi terjah blog dia. Aku gerenti konpem beshhhhh!


9 comments:

  1. dia tengok header tu kan?.
    gambar ketiga dari kiri.

    ReplyDelete
  2. Wah, ingatkan niza betul2 marah tadi. Saspen je. Nice cartoon.

    ReplyDelete
  3. hahha..
    pandainya dia lukis...

    ReplyDelete
  4. hahha..
    pandainya dia lukis...

    ReplyDelete
  5. uihh nk kna tnya dia ni kt mne die lukuih nooooo

    ReplyDelete
  6. wah lagi santek dari wajah sebenar.hahaha

    ReplyDelete
  7. @syazwan: yup..dia tgk header tu

    @Lydsunshine: haha..saja2

    @Diana: mmg terer gila lukih..

    @Paris: ha'a pi tanya cepat :P

    @Fadh: cantikkk...suka tgk kan.

    @elih: t.kasihh...t.kasih kt tukang lukih je la..huhu

    @afzalsukaki: ha'a...betul la tu :P

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D