21.11.11

Den pun nak torai gak eh


Assalamualaikum. Selamat pagi kawan's!


Adoi, pagi senin yg penat dan tak menang tangan. Perut pun asyik bergendang gendut kat dalam nun. Pagi tadi tak sempat nk singgah beli nasi lemak tepi jalan.


Sakit perut gila2. Itulah risiko yg terpaksa ditanggung waktu pagi apabila minum teh herba orang kampung setiap malam.


Nak kurus aje wey. Tak sedap pun kena telan buat taktau jelah. Huhu


P/s: takleh nak justify lah pulak. Koman betoi.


Published with Blogger-droid v2.0.1

13 comments:

  1. amboi. da slim nk slim lagi. hahaha

    ReplyDelete
  2. da ok laa tu..

    nk selim camne lagi kakak oiii..

    ReplyDelete
  3. niza, bkn ker teh org kampung tuh buat kita ke toilet jer ? :)

    ReplyDelete
  4. hahaha.. nk buang toksik dalam badan laaa tuh. huhu

    jom bacer kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

    ReplyDelete
  5. menjadik ke kurusnya?ke sekadar kurus dompet semata2?

    ReplyDelete
  6. erkkk kalo moon xsanggup nak minum..kalo asyik ulang alik ke toilet..huhu

    ReplyDelete
  7. menjadi tak..tgk org minum teh ni, asik nak terberak jek..hehe :)

    ReplyDelete
  8. - oranglidi: slim ke? mcm dah gemuk je...huhu


    - missSenget: okela..okela stop jap :))


    - Deena: Yup. sbb asyik nak ke toilet tu la yg buat kurus kot... hehe


    - Afzal: ko cuba la..kompom kering!!


    - Moon: kena kuatkan semangat dan azam..baru boleh...kih3


    -Tihara: jadi kot sbb semua asyik tanya....knp makin kurus skrg?? hehe... menjadi la tu kan :)

    ReplyDelete
  9. memang minum teh herba jadi macam tu kan?

    ReplyDelete
  10. nk order la satu bg kuwus cam neelofa....ahakx

    ReplyDelete
  11. tak pe semua tu cubaan...hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D