27.11.11

Blog Niza Romli vs Blog Cik Eka




Saja! bagi nampak macam ada kontrebesi sikit tajuk tu. Tapi cerita takda kena mengena pun. Hehe

Korang pernah berjumpa dengan blogger tak? Selasa minggu lepas aku ada jumpa dengan blogger Perak, Cik Eka nama dia. Blog dia pun bubuh nama Cik Eka jugak. Korang penah pi blog dia?  Aku sarankan pi lah buat lawatan tengok, tak rugi. Baca entry Eka macam bersembang je. Ramah bebeno.

Tapi kitorang jumpa sekejap je sebab aku nak kena balik opis semula. Borak2 sekejap je tu pun masa dalam perjalanan dari Hydro Hotel, Batu Feringghi ke jeti. Tak dapat nak borak panjang2 kan Eka.

Takpa, kalau mai Penang lagi sms noo Eka. Kita pi pekena Laksa Janggus pulak kat Balik Pulau nuu. Pemes tau laksa jangguih tu sampai masuk tb3 la dulu.

Sedap ka dak tu aku taktau nak habaq pulak sebab aku pun tak pernah pi makan laksa tu lagi. Heeeeee peace! Dok nak pi makan tu lama dah...tapi taktau jadi lagumana tak pi pi jugak! Huhu

Okelah, kalau nak tau cerita cemana kami boleh berjumpa... jom pi blog dia. Penat dia ceghita punya la panjang lebaq.


Tekan Sini otomatik sampai sana...hehe

Selamat melawat. Sekian.



10 comments:

  1. hahahaha...tang peramah tu memang tak boleh nak elak..asal tulis je musti cam nak menyembang..

    la yaka..laksa jagguih tu msti ada pucuk jangguih kan dalam laksa...hehehehe...

    seronok dpt jumpa walau sekejakp

    ReplyDelete
  2. dapat gak nengok niza beruniform..:)

    ReplyDelete
  3. dekat niza pun ada gambar dengan eka tp segan betul nak letak sbb pakai unipom. tak sesuai nk letak kt entry :)

    ReplyDelete
  4. bestnye jpe blogger secare real pnye..

    ReplyDelete
  5. tak sedap..
    rasanya pelik sangt...
    tak macam laksa..
    rasa kuah dia macam air herba..
    hehheheh...
    tu tekak akak la..
    tekak orang lain ok kot..
    akak cerewet sikit bab2 makan ni.

    ReplyDelete
  6. Bestlah dapat jumpa kwn blogger..
    lily tak pernah jumpa sapa2 lg kwn alam maya ni.. ;)

    ReplyDelete
  7. terima kasih semua sbb sudi komen :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D