18.11.11

Doa untuk mereka yang seumpama dengan aku








Doa Nabi Zakaria agar dikurniakan anak dan mendapat zuriat yg soleh, bacalah surah Al-Anbiya' ayat 89 dan surah Ali Imran ayat 38. Moga segala doa dikabulkan Allah, amin.

Yang penting jangan berputus asa berusaha, berdoa dan bertawakal kepada Allah. Ibadah jangan tinggal. Hati ikhlas, pasti dibalas....InsyaALLAH.



7 comments:

  1. aku doakan ko cepat2 dapat zuriat ye..semoga semakin berseri dengan kehadiran orang baru insyaAllah :)

    ReplyDelete
  2. Berusaha & terus berusaha..
    Insyaallah..moga dipermudahkan..& cepat2 dapat cahaya mata..^_^

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. syikin datang melawat kak niza .. ehehehe ...

    Alhamdulillah =) anak itu rezeki .. rezeki itu datang dengan ujian.. dan ujian itu datang dengan rezeki ...


    Mungkin rezeki kita belum masanya "part" yang ini ... tetapi rezeki lain kita dapat kan .. alhamdulillah ...


    Takpa .. kita usaha.. doa .. tawakkkal sama2 .. insyaAllah.. jika sudah tertulis rezeki untuk kita .. tiada siapa mampu mempercepat/memperlambat selain dari Allah ...


    love ya... from zaujah encik mamat =)

    ReplyDelete
  4. insyaAllah..akan ada rezeki darinya..cepat atau lambat je..:)

    ReplyDelete
  5. belum ada ye??
    akak ada dah tapi nak lagi..tak tahu la kenapa tak dapat2..
    tapi syukur la ada jugak kan..
    semoga ada rezeki untuk niza nanti..

    ReplyDelete
  6. niza, sama la kita.
    dpt ujian part ni.

    apa pun..setiap org ada ujian hidup masing2. pasti ada lompang dlm kehidupan, baru kita tau erti syukur dan terus bergantung harap pada-Nya. Allah suka org yg berdoa!

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D