14.11.11

Email





Kenapa eh ada jugak orang yang suka hantar email2 ni bila tak puas hati dengan blog kita, dengan entry2 kita. Ada yang email marah kita sebab tak follow balik lah, tak balas jejak balik lah.

Pelik aku. Ada jugak ke orang2 camtu? Pasal apa yang dok kejan2 orang sangat suruh buat entry bagus2 la, buat macam tu la macam ni la.  (aku pun taktau maksud sebenar kejan2 tu, aku tiru orang cakap je...huahaha) 

Ish3...toksah la dok suruh orang buat sampai macam tu. Terima jelah cara penulisan empunya blog tu, rupa blog tu macam mana. 

Bab follow2 tu pun sama jugak. Dia nak follow balik ka takmau ka dia punya pasai la. Mana bleh main paksa2 orang. Ni tak balas jejak kat shoutbox pun nak email2...pe cer??? Luku pala baru tau!! Huhuhu

Eh, aku teremo lebih apahal plak? Err....bukan! bukan aku! Aku tak terima pun email2 camtu. Haih!! kalau aku terima email camtu kiranya glemer jugak la aku ni....Hihihi! Tadi aku terbaca kat blog otai pasal email ni. 

Agak2 lepas ni ada sapa2 nak hantar emel kat aku tak? kot2 la ada yang sudi nak marah2 aku dalam email? hakhakhak 




*peace yoo! :D:D:D

15 comments:

  1. blum pernah la kejadian begitu..
    niza pakai samsung galaxy s2 juga ke..?
    kalo ye...cuba donlod di market "blogger droid" ya...

    ReplyDelete
  2. tuuuu dia..

    glamer sgt sampai org bg emel lagi..

    kekekek..

    akak pn kene ready jugak ni..
    bakal glamor

    ReplyDelete
  3. hantar email bagi tau dah follow tu akak pernah dapat jugak..akak basuh dia guna email jugak..
    hahhahah

    ReplyDelete
  4. hantar email bagi tau dah follow tu akak pernah dapat jugak..akak basuh dia guna email jugak..
    hahhahah

    ReplyDelete
  5. eh eh? org pemes je gitu,,,kat emel tu asek dapt msj dr jobstreet je, xde pn pkwe nk anta emel cinta..






    senget jap ;p

    ReplyDelete
  6. ntahla. dari dulu lg ade duk suh polow2. haih. ikut le nk polow ke idok kan. polower byk2 pn xda mkna gak klau xda respon.

    ReplyDelete
  7. hmmm...tu la kdg2 ternampak gak kat ruangan2 komen blog2 lain,ado yg suruh follow balik...tak follow dio tanyo napo...mengjengkelkan betul..haha

    ReplyDelete
  8. org femes comfirm dpt emel..kejan tu desak..beser orang belah utara penah guna pkataan ni..

    ReplyDelete
  9. ada eh yg mcmtu? tak pernah kena lagi, but if kena, rs pelik juga dengan penghantar email itu, seolah terdesak sgt nk kan follower dan sebagainya sehingga harus kritik segala macam, kan? haish-,-

    ReplyDelete
  10. betul tu..jgn paksa org nk follow kita ke tak..klu nk suh org follow..klu leh entry jgn bnyk sal cite pak we ke..ni dok cite dating ngn pk we la ape..cmne org nk follow..huhu

    ReplyDelete
  11. azzah jarag follow orang yang paksa2 ni.mmg ada cakap sombong tapi lantak la..nal di follow,rajin2 la komen entry kan?

    ReplyDelete
  12. Nak email jap lagi lah hahaha :D buat pe nak kesah sgt entry tuan blog, jiwa dia tu kan :)

    ReplyDelete
  13. huhu ingat kak niza yang kena tadi, nasib baik. kalau tak pening gak benda ni buat beban kepala je. Hihi. sebab tu saya tak bagi email kat orang lain. tapi ada plan nak letak email kat side bar. nanti lah. nak takut apa, saya tak popular pun huhul.

    ReplyDelete
  14. ko ada dapat emel aku tak??pasal ko janji naj=k bagi adiah besday aku tapi smpai sekarang satu habuk pun takdek :P

    ReplyDelete
  15. tudia, style marah pakai habaq pakai email tu. mauahaha!

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D