11.11.11

Jangan bangga dengan 11.11.11





Hari ini ramai orang buat entry pasal 11.11.11. Ada apa sebenarnya dengan no tu? Tapi tak dinafikan yang nombor tu memang cantik. Dan ramai yang memilih tarikh 11.11.11 untuk berkahwin dan melahirkan anak.

Dalam facebook tadi aku terbaca pasal tarikh 11.11.11. Kita di ingatkan supaya tidak berbangga dengan tarikh tersebut. Kerana.....

Dalam kitab satanic the holy is satan. Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 adalah hari kebangkitan anak syaitan dan dajjal yang akan memerintah dunia. 
Dan orang akan memuja2 pada hari keramat yang beratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. 
Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. 
Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesatkan anak-anak Adam, St Mary dan Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Sempena keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11.


Wallahua'lam. Sekadar berkongsi :)

11 comments:

  1. huuu..seram je baca..Semuga Allah melindungi kita semua dari fitnah terbesar, fitnah dajjal

    ReplyDelete
  2. semoga kita selalu di beri perlindungan,, amien,,,

    ReplyDelete
  3. tak de peduli pulak dengan tarikh hari nih/heheheh..

    ReplyDelete
  4. Semoga Allah melindungi kita semua.. :)

    ReplyDelete
  5. tulah semua dok hebat suka2 tarikh ni
    tapi harini bday kawan sis
    huhu :)

    ReplyDelete
  6. ada kelebihan dan juga keburukan..manfaatkan apa yg patut

    ReplyDelete
  7. Terima kasih.


    Memang cantik tarikh tu, jangan dilupa usia dunis pun semakin meningkat. Hari pembalasan pun makin dekat..

    ReplyDelete
  8. ketentuan dan kehendak tergantung pada diri sendiri. so, everybody punya pendapat mengenai hal ini but besides googling, we know the truth! :')

    ReplyDelete
  9. tak peduli pun dgn tarikh harini..tak beri sebarang kesan pd kelahiran/perkahwinan dsbnya.

    ada gak muslim yg 'bersyukur' dpt bersalin secara pembedahan..semata2 nk tarikh ni. tengok kat berita td.

    ReplyDelete
  10. masyaAllah...kalau betol harap umat islam dilindungiNya selalu. seram nye bace..

    ReplyDelete
  11. tadi pon terbaca pasal ni.
    taksub betul manusia ni -.-

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D