13.11.11

Indah tajuk je dari point





Hilang punca hari ni. Taktau berapa kali dah dok tutup buka tutup buka blog. Baring bangun baring bangun. Nak update takda modal pulak. Huhu

Okelah, mari kita membincangkan pasal korang kan kalau nak buat entry korang akan letak tajuk dulu ke atau korang taip entry dulu.

Macam aku lebih suka taip entry dulu boleh suka2 hati nak buat ayat cemana. Ataupun masa tu otak tengah merembeskan idea jadi cepat2 aku taip, kang aku mudah lupa. Dahla idea pun ciput je dapat. :P

Bila dah siap baru pikirkan tajuk yang sesuai. Kalau dah puas pikir tapi takda tajuk yang sesuai jugak, aku hentam jelah. Itu yang kadang2 entry aku indah tajuk je dari point. Kui3

Kadang2 aku letak tajuk dulu, tapi macam payah pulak nak susun ayat sebab nak kena ada point dengan tajuk tu.

Amacam? tajuk tu oke dak? Hakhakhak



8 comments:

  1. slalu cmtu

    kdg lupe nk letak tajuk wakaka

    ReplyDelete
  2. selalunya akak taip entry dulu..kemudian baru tulis tajuk..sebab nya setiap kali akak tulis tajuk dulu mesti akak tertekan enter..sudahnya entry tak siap tapi terpublish terus..hahahah..
    jalan selamat baik buat entry dulu..ekekekek

    ReplyDelete
  3. ce ko tulih tajuk je..tayah entri. ahahhahahaha.

    ReplyDelete
  4. melukis dulu baru tulis tajuk,boleh?:P

    ReplyDelete
  5. Masak dulu baru letak nama resepi ke? haha..ape2 je lah yg penting dah buat entry..^_^

    ReplyDelete
  6. Masak dulu baru letak nama resepi ke? haha..ape2 je lah yg penting dah buat entry..^_^

    ReplyDelete
  7. saya biasanya letak tajuk dulu, pastu bile menulis kita ada guideline supaya tak terkeluar isi (tapi selalu keluar jugak)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D