20.11.11

Kampung Betong, Sik, Kedah

Assalamualaikum. Sihat? Dah bersenam tak pagi tadi? Kalau ada masa terluang tu pegi la joging ke, berjalan ke asal boleh keluar peluh dah.

Aku sekarang ni bersiaran langsung dari kampung halamanku yang tercinta. Awal pagi tadi sebelum jam 8 aku dah ada kt Dewan Milenium, Kepala Batas untuk aerobik sempena karnival Gegaria Harian Metro.

Habis je aerobik tadi aku terus bergerak balik dari Bertam exit tol Gurun.



P/s: susah nk mapoh taip guna natang ni, naik bebal aku :-P

12 comments:

  1. Niza pi senamrobik rupanya hehe..taip guna ape tu? natang ape?..

    ReplyDelete
  2. Elih: ha'a..suka aerobik :-) taip guna samsung baru kita tu la. Cemana ntah nk buat. hehe

    ReplyDelete
  3. eh, dekat umah saya tu kampung betong...saya asal sik, kedah =_=

    sj gtau walau tak tanya,...hehe

    ReplyDelete
  4. saya pun org sik. dulu dok IPD sik.

    ReplyDelete
  5. taip guna pe?tgh belajar taip guna kaki?

    p/s :pandu cermat jiwa selamat yek :)

    ReplyDelete
  6. pkai sgs2 lerteww....nk durian, nak durian! *tibe2

    ReplyDelete
  7. hehe stylo betul ayat yg last tu..

    ReplyDelete
  8. jadi instructor earobik??

    mantap~~~



    alaa...nnt lama2 biasa da guna menda alah tu..biasa laa..baru lg..ekeke..

    ReplyDelete
  9. wah sempat dia senam lagi..benda baru mmg tak berapa biasa..:)

    ReplyDelete
  10. Cikgu Ma: owh..org kg lah ni :)

    ReplyDelete
  11. as salam..
    erk. untunglah dapat berseram robik..
    orang2 bekerja ni..huhu..boleh gemuk jawabnya..
    eh. kampung saya pun kat kedah. keke..orang sik

    ReplyDelete
  12. sesiapa tahu no telefon imam masjid kg betong tak. nak buat sumbangan sikit

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D