26.11.11

Keputusan!



eh, dah petang dahhh... Tadi lepas mengemas, memasak pulak dan seterusnya makan. Dah makan tu biasa la mata pun kecik campur penat semua lalu ketiduran la aku. Hehe

Oke, tadi kan aku ada suruh main teka2. Ramai yang teka ikan. Memang betul pun ikan tapi nama ikan tu je tak betul. Dan sekarang dah ada pun pemenangnya. Nak sorang je pemenang tapi sebab dalam 7 orang teka, 2 orang je teka dengan betul tanpa syak dan was2 lagi. Jom kita tengok dulu gambar sebenar benda tu. 


Dah boleh perasan tak? Memang ikan cuma kepala dia je tak nampak. Bukan kain batik ye kak diana...Hehe! Jom tengok gambar lagi. Susah la nak tangkap gambar dia...aku pusing balang tu dia pun pusing jugak. Pening kot!


Ni tempat tinggal dia. Kecik je tak besar mana pun. Sebenarnya ikan tu Ikan LAGA! Aku suka letak pokok dalam rumah jadi kalau letak air nyamuk suka la membiak banyak jentik2 sebab tu aku letak ikan laga dalam bekas tu. Sebelum ni ada 4 ekor tapi yang lain mati sudahh.

Dan pemenangnya.....Kartunis Damas dan Kak Tihara.


Di minta kepada Kartunis Damas dan Kak Tihara emel kan no telepon anda kepada saya di kplniza@gmail.com ye. Hadiah takde nak kena pos2 bagai ye Kartunis Damas. Kita sms je..amacam? boleh? Hehehe. Terima kasih.

9 comments:

  1. huk alo. salah plak.

    igtkan kelisa. hahahaha

    ReplyDelete
  2. nape xbela ikan paus??? huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. oranglidi: kelisa tu mahal kot? tak mampu lahh...


    Parisdeprada: nak bagi ai mampus keww? hahahaha

    ReplyDelete
  4. :P x nampak ape ape pon !! T__T ahuwaa!

    ReplyDelete
  5. ooo..ingat kan kain batik jawa tadi..
    ekekekek

    ReplyDelete
  6. thanks niza, hidup yek ikan tu dlm bekas tecik cumel tu... :)

    ReplyDelete
  7. trimas sis...xsampai2 pun hadiah?
    kata dpt Myvi baru?? agagah..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D