3.11.11

mari menjawab soalan Part 2



Aku di tag! oleh The Mimos petang tadi...ke tengahari tah..lupa dah. Oke, aku tak berapa suka nak menjebakkan diri dalam segmen tag mengtag ni sebenarnya. Tapi atas sebab rasa hormat sesama blogger aku jawab jugak la. Harap berpuashati. Cuma...aku tak dapat nak ikut rules yang dah ditetapkan tu ye sebab aku ada penyakit malas ya amats...hehehee...Coriii derrr :)

Okay..berbalik pada rules die. Nak tengok rules dia ada kat sini.

Soalan-soalan  aku MESTI jawab!!

1. Apa beza blog korang dengan blog orang lain?
bezanya blog aku ni blog niza romli...blog orang lain nama depa la gamaknya kot...ekekeke

2. Apa perkataan yang korang paling suka tulis dalam blog?
perkataan yang tiba2 je aku rasa suka sangat nak tulis...buleh?

3. Apa punca korang jadi blogger?
masa tu aku tak tahu punca pun..tengok2 dah jadi blogger dah...huhu!

4. Apa Pakaian yang paling korang suka pakai?
pakaian perempuan la...tak mungkin pakaian lelaki...kikikikih

5. Siapa Lelaki/Perampuan yang suka korang tengok?
aku suka tengok cermin dan aku suka tengok pompuan kat cermin tu...kui3
nak kena plengkong kepala dgn laki aku try la tengok lelaki lain...hahaha

6 . Apa Ciri-ciri yang istimewa yang korang ada?
pi tanya laki aku...bulih?

7. Siapa Kawan korang yang paling best? (nak 10 orang)
ramainya...aku tak ada sampai 10 jadi takyah jawab la...bulih?

8. Dimana kamu jumpa sidia?
sidia yang mana satu ni....soalan tak detail...kuang3

9. Apa lagu yang ade kene mengena dengan kamu dan sidia?
kebanyakan lagu memang takde kena mengena dengan kami...hak3

10. korang rasa sidia tu comel tak?
apala soalan ni comel je ke?...kiut pun ada, ensem, macho.....nak lagi? errr

11. SOALAN WAJIB. Apa perasaan korang bila kene tag?
aku rasa nak taknak je jawab...ekekeke


Oke, tu je yang aku mampu pun. Aku harap The Mimos tak marah dengan jawapan2 sengal aku tu. Aku dah jawab dengan ikhlas, jujur dari hati dan dengan senang hati tau! 


3 comments:

  1. Perasaan tak senang bila kena tag ke haha...rileks :) org tag sbb sayang ko ni :P

    ReplyDelete
  2. aku pun syg kat depa sbb tu buat pengumuman...keh3

    ReplyDelete
  3. sama la..
    suka tengok diri sendiri..heheheh...

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D