30.12.11

Afzalsukasuki



Assalamualaikum. Selamat pagi :)

Di pagi jumaat yang mulia ni, nak aku ucapkan terima kasih kepada Afzal sebab pilih blog Niza Romli ni dalam 30 Blog Of The Year dia.

Terasa malu pulak. Yelah, sebab aku sentiasa sedar blog aku biasa2 je. Cara aku tulis pun entah apa2.  Tapi bila dah terpilih, di pilih dan di pandang oleh blogger Afzal...harus saja aku bersyukur.

Oke, terharu.

Walaupun setiap kali dia komen mesti ada punya ayat pangkah tu kat entry aku. Huahaha... sememangnya dia begitu. Jujur bila komen. Dan suka usik mengusik. Kekadang aku terasa gak woo...yelah aku ni kan jenis jiwa sensitip tak tentu pasai. Ingat semua army jiwa kental ke? Hehe! Tapi bila dah lama2... baru paham.

Terima kasih Afzalsukasuki!


17 comments:

  1. dia kan sengal..hehehhe..
    tapi lama dia tak online pi mana entah..kawen kot.>:p

    ReplyDelete
  2. weeewit...

    glamor nye blog kakak...

    ReplyDelete
  3. Hoho untunglah.. Tapi dia tu memang best.

    ReplyDelete
  4. best nye jd blogger pilihan, congrtas :)

    ReplyDelete
  5. best nye jd blogger pilihan, congrtas :)

    ReplyDelete
  6. Hoh, tahniah awak. Sy nak terjahlah blog die. Best ke?

    ReplyDelete
  7. kite ping kat fb ye yg ni... :))

    ReplyDelete
  8. tahniah akak. huhuhu..dia memg suka mengusik. sengal tahap dewa. muehehhe. =P

    ReplyDelete
  9. terima kasih afzal . eh -_-'

    ReplyDelete
  10. wwwwwwwwweeeeeeeeeeewwwwwwwwiiiiiiitttttt....

    tahniah..!!!..untunglaaaaa

    ReplyDelete
  11. tahniah... ramai yg sayang blog ni.

    ReplyDelete
  12. tahniah blog niza...2012 akn merajinkan pcl ke sini, insyaallah.

    ReplyDelete
  13. owh si afzal budak sengal tu ye..kihkihkih..dia memang seorang blogger yg sangat menghiburkan :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D