22.12.11

Angkara SHARKbox








Bagi aku, kira ramai jugak la yang serbu blog aku melalui shoutbox shark ni. Terima kasih. Banyak jugak trafic datang dari situ. Hanya kerana shoutbox je. Nak review aku tak pandai sangat. Tapi sejujurnya baru pertama kali semalam dan hari ni aku singgah blog Shark. Walaupun pertama kali singgah situ tapi lama jugak aku lepak blog dia, belek entry2 lama Shark sebab aku suka tang deko-deko, hiasan rumah tu. Cantik rumah dia. Pandai hias rumah. Aku suka cat merah tapi bila tengok dapo dia.... hijo pun lawa gak!




Jom pi serbu blog dia pulak. Eh, dah lewat ni... nak pi sambung blogwalking lagi. Babai :P



1 comment:

  1. hai niza..tengkiu :)saya mmg suka deko2 umah ni..salam perkenalan dari saya yer :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D