5.12.11

Cis oh Cis!




Pagi tadi aku terbelek blog sapa ntah...tak ingat dah. Dia post pasal "Cheese Naan". Apadia tu? Yang aku tau roti naan ada la. Tapi tak pernah jugak makan. Itu pun aku tengok kat menu list restoran nasi kandaq ja. Yang aku penah makan roti jala dengan roti benggali je haa. Huhu.

Pantang aku dengan cheese ni. Sebab aku suka betul kat dia. Asal ada makanan bubuh cheese je mesti aku nak makan dan nak terai jugak. Punya nak tau aku pun gugel. Gugel gugel gugel....jumpa la gambaq ni. 



MyKhalish...sedap dop?


Nampak je gambar ni tadi aku rasa macam air liur sama2 meleleh dengan cheese tu. Hakhakhak. Kan? Korang tak terlioq? Ish3 tak patut betul...

Adoiii sabar jelah, dugaan pasti ada di waktu2 begini. Makruh!


7 comments:

  1. slalu makan bnda ni kt mamak. memang sedap la. cheese terbaek.

    ReplyDelete
  2. tak de rasa apa sebab baru lepas makan nasik..
    muahahahah...

    ReplyDelete
  3. aduhhh sodap neh.garlic cheese pon sodap gak.

    ReplyDelete
  4. tak ponah makan lagi bondo ni eh kak.....

    nampak macam sedap..kawan slau citer

    ReplyDelete
  5. waaaaaa..nangesss..akk pon ske cheesee..nak p piza hut laa

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D