22.12.11

Itu ke yang orang sebut angin kus-kus?



Masuk kali ni dah 3 hari aku macam ni. Bila tiba waktu petang atau maghrib, aku rasa berat kepala. Tapi kepala tak sakit sangat. Cuma sesekali pening. Kemudian malam sampai ke waktu nak tidur banyak angin keluar bila kena urut kat belakang tengkuk, kepala dan belakang badan. Ehem! angin keluar ikut mulut.

Baru harini aku perasan sebab dah 3 hari berturut-turut. Musykil. Sapa pandai bab-bab gini. Ke banyak makan angin aku ni. Nak kata sebab pemakanan tak kot. Pagi tadi makan nasi lemak je. Tengahari makan kepsi. Malam tak makan apa2 lagi. 

Tapi kalau tang bab pemakanan pun aku gagal gak. Tak tahu apa makanan yang angin dengan tak angin. Aku tahu bedal je :P



4 comments:

  1. hehe..bleh je nk g..tp bukan shoping mall la kak..biasanya org shoping periuk belanga, baju2, seluar jeans ke..bnyk lagi la..hehe..contact kot fb leh kan..hehe tp tu pn klu sy x bz

    btw..klu angin lam perut, makan pil ape ntah..yg gmbr org cina kt kotak tu..pil dia kecik je..hehe

    ReplyDelete
  2. banyak angin dalam badan tu..jaga2..

    ReplyDelete
  3. kalau sakit kepala tu banyak angin la maknanya ye??ke sebab kurang tidur??:p

    ReplyDelete
  4. cuba elakkan makan makanan yang berangin, contohnya ubi, keledek, benda tu semua berangin. :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D