5.12.11

Kempunan Buffered Earning





Kepada Nuffnang,

Errr, saya nak mintak maaf banyak2 la sebab saya tak pernah cakap terima kasih ke awok masa dapat  Buffered Earning zaman tok kaduk mana ntah dulu. Bukan tak menghargai pemberian awok. Bukan tak bersyukur tapi malu sebab BE yang saya dapat dulu2 tu pun sikit jewww. Eh, tak bersyukur jugak ke namanya tu? eh? Wuuu...yatakya jugop deh! 

Bukan pasai apa, BE ni bagi blogger kalau dapat sikit pun takpa dahh. Kira moral jugak ni. Macam pekerja la kalu buat kija takda gaji, moral depa jatuh gedebuk mu tahu dop? Itu contoh!

Harap lepas ni ada le kot BE baru kat saya sebab dah 2 bulan tak dapat BE ni Nuffnang weh! Agak2 la takkan rehat lama sangat. Hok aloh! dengan saya pun nak berkira keww? Bak sikit deh BE tu. Nak bagi esok ka luso ka tulat ka tungging tunggang pun takpa janji mu bagi jaa.

Okelah, itu je nak bagitahu. Nak kecek banyak lagi satgi mu pening lalu pengsan lah puloks. Macam2 loghat dah keluar ni. Huhu. Sekiang!




6 comments:

  1. hehe cute gitu ngomel kat nuffnang..a'ah duk nunggu be gak ni,BE tamat minggu lepas ni tak masuk lg BE baru..

    ReplyDelete
  2. hahah...
    semua encik nuff baca
    luahan perasaan ini..
    biasanye kalau mula dapat,tetiap bulan akan dapat..
    tunggu je la..
    disertakan dengann doa.;p

    ReplyDelete
  3. Mesti dapat punya...sabar jerr....
    Datang dari hanif Bloglist

    Hanif blog bloglist

    ReplyDelete
  4. haha dorang bukan tanak bagi..tunggu orang mintak kot sekarang pesen dia :P

    ReplyDelete
  5. hehe..luahan perasaan ye..
    Chayok2..moga lepas ni adalah BE menari2.. ^^

    ReplyDelete
  6. akak dah cash out tak eraning yang dah cukup RM50.00..biasa kan,dia tak bagi BE baru selagi x cashout..selalu kene..hehehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D