4.12.11

Merah macam Mak Ngah lah!



Eh, betul lah! Sila sila...sila masuk! Ni memang blog aku. Bukan blog redmummy. Hehe. 

Perasan lain ke bila masuk blog aku tadi? Bagi yang dah biasa dengan blog ni memang senang je nampak perubahannya kan. Sakit tak mata korang? Hahaha.

Dah lama aku dok taram kaler merahnya makngah ni. Sebelum ni aku dok pujuk suami nak cat dinding dalam rumah kaler merah tapi dia tak bagi. Bukan nak cat semua, dekat background tempat letak tv tu je pun. Tetap tak bagi pelik dia kata. Bagi aku tak pelik lah. Dah ramai orang cat kaler merah. 

Bersepah contoh rumah cat kaler merah dalam majalah Impiana. Aku suka dekor2 ni terutama kat rumah sendiri. Dah tak dapat nak buat kat rumah, kat blog pun boleh lah :P

Kemarin lagi aku dok berkira2 nak tukar template mulanya tapi malas pulak nak merenyah. Tak jadi nak tukar template tukar kaler je. Aku terima saranan dari Daddylicious dengan retis kita Paris lipton!

Maka, inilah dia rupa baru blog aku dengan tema baru... Merah macam Mak Ngah lah! Hehehe. Pendapat korang plis! untuk dorongan masa depan blog aku. Timaseh :P



12 comments:

  1. merahnya......

    eka suka yg sebelum ni..nampak soft....

    ni cam silau mata skit kak..hehehe

    ReplyDelete
  2. garangnya..macam masuk blog abang ben pulak.:)azzah pun suka yg sbelum ni..

    ReplyDelete
  3. tulah...lepas edit2 ni rasa pening pulak..hehe

    ReplyDelete
  4. ohhh sakit mata tengok warna merah menyala ni. ohhh ! ><'

    ReplyDelete
  5. ok je kak.. merah nmpak silau sikt tpi warna merah cool.. ahaks

    ReplyDelete
  6. suka..suka...!!!

    cantik..

    ok je..sbb simple...

    aummm~~

    ReplyDelete
  7. hukhuk disebutsebut...
    emm lps ni pgil makngah lah jawabnye!
    kaler ni tepulang pd ceq la, jnji yakin bha!

    ReplyDelete
  8. tetiba teringat pula dengan satu iklan dulu...

    dalam iklan tu ada dialog macam ni keluar...

    "merahnya makngah, macam zaman dulu"...:)

    ReplyDelete
  9. hehe merah pon santek kak ngah :)

    p/s : bisa tak?bisa tak komeng aku nih?hahaha

    ReplyDelete
  10. ok je. tapi merahnyaaaa yunk!. kena kejar lembu kang..ekk lembu tak baca blog. ekeke :p

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D