3.12.11

Nak teka tak?




Boring tak asyik baca entry je? Otak pun pening dah lepas blogwalking, jalan2 kat blog kawan2 kan. Apakata kita main teka2 pulak. Relax kan minda sekejap. Eh, sejak kebelakang ni suka pulak nak ajak orang main teka2. Hoho.

Hari tu aku dah buat main teka2. Masa tu kena teka benda ni  dan 2 orang yang teka dengan tepat dapat hadiah topup jewww! TAPI!! kali ni kita main teka untuk suka2 je. Sebab dah takda modal nak bagi hadiah. Awai2 bulan ni tahu jelah dah pokai oke. Hehe.

Cuba jelah teka apakebendanya ni? Benda untuk makan. Makanan ringan. Kalau mual aku makan ni lah.





Macam senang je pun. Clear sangat gambonya. Hurm, biaqpilah kalau teka betul pun bukan nak kena bagi hadiah pun. Kuikuikui. 

Jangan marah la kawan2 ini entry untuk kita suka2 saja. :P



10 comments:

  1. haha.. samboi atau benda asam2 gitu.. hehe

    ReplyDelete
  2. asam manis yang banyak jual kat klantan kan?

    ReplyDelete
  3. ha'a..

    ni asam manis.

    dibuat dari asam jawa..kan..kan..?

    ReplyDelete
  4. erm...
    terliur dah tengok..
    heheheh

    ReplyDelete
  5. haaa, yg ni kalau kat belah kedah kami panggil ' asam katok ' . kihkihkih

    ReplyDelete
  6. ni macam asam ja...adik saya panggil asam taik kucin..hahaha
    tp dia la penggemar asam ni...

    jemput baca (",)
    hadiah untuk sahabat - mata yang indah

    ReplyDelete
  7. asam2 ni..tp tak tau nama..asam apa ni.. ;)

    ReplyDelete
  8. Semua teka asam. Betul la tu asam tapi nama betul dia "asam masam manis". Yaa beli kat kelantan..member opis bagi. sedap! :)

    ReplyDelete
  9. sedap ni niza..akk pn ske makan ni..bahaya tk menda alah ni yek?

    ReplyDelete
  10. sedap ni niza..akk pn ske makan ni..bahaya tk menda alah ni yek?

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D