15.12.11

Pau inti kaya yang sedap walaupun itu Pau semalam punya. Sedap bermaksud lapaq atau kebuloq!





Wahh...berjaya jugak aku buat tajuk panjang sedepa gitu. Hehe. Sampai rumah memang tengah kebuloq dah. Dok kira2 nak capai periuk nak masak megi nyum2 la pahtu ternampak pau inti kaya yang aku beli masa balik keja petang semalam kat depan masjid seberang jaya. Jadinya cancel masak megi sebab pau dah ada 2 bijik. Cukup la kot nak topup isi perut ni sementara dok tunggu nak keluaq pi makan kat luaq malam satgi kan? 


Sebijik dah selamat dok dalam perut. Yang sebijik ni tengah tunggu masa. Habis kena bogel sebab kulit dia dah keras tapi tepung dalam dia dengan inti banyak sedap. 

Ntah apa2 eh? Ini entry suka hati aku. babai.


3 comments:

  1. ta tglkan pun tok ika.lapaq kut..huk3

    ReplyDelete
  2. kalau lapaq memang macam tu la..:)

    ReplyDelete
  3. okeh ape entry makan2..buat orang lapaq :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D