11.12.11

Salon kampung


Dah lama tak tarik rambut. Tarik rambut aka rebonding. Sekali sekala tukar style rambut. Takda la asyik merungut bosan je bila tengok rambut mengerbang. Eh, betul ke eja tu?

Kebetulan lalu jalan ni nak balik Kulim ternampak Creswell Beauty Salon terus pusing balik. Dah lama tak datang sini sejak 3,4 tahun yang lepas. Dulu, selalu gunakan khidmat salon kampung ni untuk gunting dan cuci rambut.

Sampai sekarang, belum ada apa yang berubah. Semua masih sama cumanya dulu guna kipas, sekarang dah ada aircond. Sejuk. Pucat lesi jari2 kaki.

Walaupun salon ni nampak kampung2 tapi hasilnya sangat memuaskan hati. Murah tapi tahan lama dan sgt bagus.

Pelanggan pulak tak putus2 datang. Dari pukul 4 aku kat sini orang asyik datang je. Kesian pulak tgk bdk2 perempuan tak sempat nk berehat.

Oke dh siap. Puas hati. Nak balik dah. Sebulan lagi datang buat stimming pulak.

Published with Blogger-droid v2.0.1

12 comments:

  1. waa teringin jugak nk buat rebonding. saje saje nk try rmbut lurus plak.

    ReplyDelete
  2. huiyoo rebonding . walawehh dila tak pernah . ayah tak bagi .

    ReplyDelete
  3. belum pernah try rebonding lagi sbb tak tahan bau ubat rambut tu..

    ReplyDelete
  4. tape kalau murah tp hasilnya woww!! ade sesetengah salon tuh..OMG mahal giler tapi hasil macam hape je,,T__T.

    ReplyDelete
  5. nama salon tk mcm kampung macam kat hollywood jer..hehe..mesti cun rambut you :)

    ReplyDelete
  6. tak penah g salonnn

    rebonding gune syampoo rejoice je
    jimat.
    hehe

    ReplyDelete
  7. rebonding masa muda2 dulu ada la,,
    hehehe...sekarang ni tak de dah..

    ReplyDelete
  8. mak aku tak masuk salon cina dah..sebab haritu nmpak dorang g andamkan anjing!haktuih

    ReplyDelete
  9. Ada no tel.x.. Landmark lokasi saloon

    ReplyDelete
  10. Ada no tel.x.. Landmark lokasi saloon

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D