7.12.11

Sudah mati!






Akhirnya dia mati jugak selepas 6 bulan hidup dalam balang tu. Sedihnya T____T"

Kenal lagi dengan dia? Dia yang jadi mangsa untuk entry teka2 bulan lepas.

Dia takda makanya air dalam balang tu pun kena tukar setiap hari. Kalau tidak makin banyak la nyamuk membiak dan secara tak langsung depa la yang berkuasa dalam rumah.

Sukati depa je nak gigit2 tuan rumah. Dasar menumpang tak sedar di untung! :-|




Published with Blogger-droid v2.0.1

11 comments:

  1. mati da keh...nape x ckp oksigen keh

    ReplyDelete
  2. dia mati bosan sbb takde geng dlm tu kot..

    jgn sedih, beli lagi!

    ReplyDelete
  3. Siannye..Dah tiba masanye utk dia pergi..

    ReplyDelete
  4. beli yang baru pulak..:)

    ReplyDelete
  5. laaa....mati dah? x dan nak pancing...hehe

    ReplyDelete
  6. beli yg laen je. hehe.

    xpun pasang shieldtox yg guna elektrik tu.

    ReplyDelete
  7. alo.. dah mati dah... dah lama xbela ikan sejak akuarium pecah.. haha

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete
  8. ala ciannye..lama gak dia idup kt dlm tu..kira survivor jugak a dia ni..takpa nanti hg p beli ikan mas plak naa :)

    ReplyDelete
  9. terima kasih semua...

    takyah beli, ikan tu pun tangkap dalam parit je..huhu

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D