9.12.11

Terima kasih Kak Tiha!


Dari onshop2u.blogspot.com

Hari rabu lepas aku terima souvenier dari Kak Tiha @ Herba Tihara... dapat bookmark crochet. Cantik. Hijau kuning lagi. Kedah tu! Hehe. Sorry kak...memang tak sempat nak sms cakap terima kasih.

Kak Tiha bagi souvenier tu sebagai tanda terima kasih sebab Kak Tiha menang dalam entry teka-teki yang aku buat saja untuk suka2 bulan lepas. Tengok! baik kan Kak Tiha... kita bagi hadiah kat dia, dia bagi cenderahati kat kita pulak. 

Owh...betapa manisnya persahabatan yang terjalin dalam alam maya. Tak pernah bersua muka tapi saling percaya mempercayai, saling hormat menghormati. Itu yang kita mahukan. Terima kasih Kak! :)

Oke, apalagi jom ramai2 pi shopping sebarang dua crochet yang ada kat Blogshop Kak Tiha. Ada crochet brooche, bag, keychain, bookmark dan macam2 lagi. Cantik2 semuanya. Nak tengok gambar? boleh, meh nak tunjuk.

cilok gambar kat blogshop kak tiha :)



Cantik2 kan? Selamat bershopping! :)


6 comments:

  1. Alhamdulillah dah sampai pun haijau kunin..kiki..tengs niza :)

    ReplyDelete
  2. wahh kaler ikut negeri tuh.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. mmg cantek2 semuo nyer...

    ReplyDelete
  5. 13hb terbang ke semenanjung!!! =)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D